Pfff, Black Friday care ține o lună 😂

Sunt din ce în ce mai mulți retaileri care nu fac altceva decât să ne zgârie pe ochi cu Black Friday. De exemplu, Flanco anunță vinerea neagră a cumpărăturilor  între 23 octombrie și 30 noiembrie. Pfff! 😂

Mulți s-au mai luminat cu vinerea neagră, față de acum câțiva ani când așteptăm Black Friday ca pe Moș Crăciun…

În fine. Noi avem un wishlist de la începutul anului și cam știm cum stă treaba cu prețurile. Am întâlnit situații când produsul a fost mai ieftin (sau similar ca preț) în campania X. Dacă ai nevoie de un produs și consideri că l-ai găsit la un preț OK în timpul anului, de ce să aștepți Black Friday? Sau dacă diferența este mult prea mică, de ce ne-am înghesui la ridicat și așteptat comenzi? Aaa, pentru că ne place… 🙂

Exemplu: anul trecut am preferat să luăm un televizor la vreo două săptămâni după Black Friday, chiar dacă a fost cam cu 100 de lei mai scump. Ne-am bucurat de ridicarea imediată a produsului. Frumos, corespunzător, normal.


 

Lasă un comentariu mai jos:

2 thoughts on “Pfff, Black Friday care ține o lună 😂”

  1. A curs multa cernea pe seama magazinelor romanesti care au exagerat cu Black Friday, un lucru bun in principiu. In practica sunt magazine care au campanii de Black Week, Black Summer samd 365 de zile pe an. Nu cred ca mai pacalesc pe cineva, dar se pare ca functioneaza totusi si lumea cumpara cand vede pretul taiat la un produs.

    Reply
    • E ok să ai campanii tot anul, dar măcar renunță la “black” :)). Dacă ești interesat de un produs și îi studiezi un pic evoluția prețului, vei știi singur când să-l cumperi. În plus, mai contează și când ai nevoie (dacă ai nevoie cu adevărat) de produsul respectiv. Cel puțin noi așa încercăm să facem :).

      Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.